Organisasi

Posted in KORPORAT

PENGURUSAN TERTINGGI IKM JOHOR BAHRU

 

PENGARAH

EN KHALIL BIN MOHAMAD

  

 TIMBALAN PENGARAH HAL EHWAL PELAJAR (TPHEP)

EN NURUL AZMI BIN JOHARI

 

 

 TIMBALAN PENGARAH HAL EHWAL AKADEMIK (TPHEA)

EN ZAUDIN BIN SAAD

 

 

 PENOLONG PEGAWAI TADBIR KANAN (PPTK)

HJ JASNI BIN KULOP

Ahli Pengurusan

Posted in KORPORAT

Pengarah


     







Pengarah

EN. MD KHALIL BIN MOHAMAD

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Timbalan Pengarah HEA

Timbalan Pengarah HEP


     






     
Timbalan Pengarah HEP

EN NURUL AZMI BIN JOHARI
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">

Penolong Pegawai Tadbir Kanan



Penolong Pegawai Tadbir Kanan

 

Ketua Jabatan Pengajian Am







Ketua Jabatan Pengajian Am

 

Ketua Jabatan Elektronik

Icon 04

Ketua Jabatan Elektronik

En. Rosli bin Rahmat
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Ketua Jabatan Mekanikal

Icon 04

Ketua Jabatan Mekanikal

En. Halimnizam bin Hj. Abdullah
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Ketua Jabatan Elektrik

Icon 04

Ketua Jabatan Elektrik

En. Hairi bin Abdul Rahman
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Pengiktirafan

Posted in KORPORAT

  • Icon 02
    Album 2
  • Icon 03
    Album 3
  • Icon 04
    Album 4
  • Icon 05
    Album 5
  • Icon 06
    Album 6
  • Icon 07
    Album 7
  • Icon 08
    Album 8
  • Icon 09
    Album 9
  • Icon 10
    Album 10
  • Icon 12
    Album 11
  • Icon 12
    Album 12
  • Icon 13
  • Icon14
  • Icon15
  • Icon16

Piagam Pelangan

Posted in KORPORAT

Institut Kemahiran MARA berusaha untuk memberi perkhidmatan yang cekap dan berkesan dengan tumpuan terhadap perkara-perkara berikut :-

 

  1. Menguruskan  pendaftaran  setiap pelajar baru dalam masa dua (2) jam.
  2. Memastikan dokumen pendaftaran pelajar yang lengkap diproses tidak melebihi tujuh (7) hari bagi tujuan permohonan elaun pelajar ke Bahagian Kewangan MARA.
  3. Menyerahkan slip keputusan peperiksaan pelajar dalam minggu pertama pada setiap semester berikutnya.
  4. Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam masa lima (5) minit.
  5. Menjawab setiap panggilan telefon dalam masa tiga (3) deringan.
  6. Membuat pembayaran kepada pembekal dalam jangkamasa empat belas (14) hari  bermula dari tarikh penerimaan inbois .